مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 12:222023-02-12اجتماعي

تقویت و گسترش سامانه بارشی در خراسان رضوی 


کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به آغاز بارش ها در استان از عصر  امروز یکشنبه 23 بهمن ماه گفت: از عصر امروز با تقویت و گسترش سامانه بارشی، - بارش برف و باران در استان پیش بینی شده است.

زهرا آهنگرزاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی سامانه بارشی و ناپایدار تا آخر هفته به تناوب در خراسان رضوی ماندگار است و در این مدت روند افزایش نسبی دما در استان پیش بینی شده است.

وی افزود: از عصر امروز 23 بهمن ماه با تقویت و گسترش سامانه بارشی ضمن افزایش سرعت باد، ابرناکی و در برخی نقاط وزش باد شدید، بارش برف و باران را در استان خواهیم داشت.

آهنگرزاده بیان کرد: در نواحی جنوبی گاهی بارش های رگباری با احتمال رعد و برق وجود دارد، در نواحی مستعد نیز تشدید مه و کاهش دید پیش بینی شده است.

در ارتفاعات و گردنه های کوهستانی کولاک برف لغزندگی و یخبندان پیش بینی می شود.

وی دمای فعلی مشهد را 3 درجه بالای صفر اعلام کرد و توضیح داد: هوای امروز مشهد صاف تا قسمتی ابری با مه صبحگاهی به تدریج غبار محلی ازاواسط روز نیز وزش باد و افزایش ابر و برای امشب بارش برف پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز هواشناسی خراسان رضوی مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته باخرزبا 8 درجه زیر صفر سردترین و داورزن با 9 درجه بالای صفر گرمترین شهر استان بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و گسترش سامانه بارشی در خراسان رضوی 

تقویت و گسترش سامانه بارشی در خراسان رضوی